Forum Street Roulette Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Swap w 126

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Street Roulette Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Madd
Administrator-Klubowicz


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 20:36, 06 Lut 2009 Temat postu: Swap w 126

Temat warty pociągnięcia tutaj. .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Madd dnia Wto 12:57, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crawcu
Przyjaciel Klubu


Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłków

PostWysłany: Pią 22:06, 06 Lut 2009 Temat postu:

No to sprawa wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
wchodząc pod "800ccm" jest wszystko opisane dokładnie zdaje mi się. Problem jest z dostępnością części używanych do 1600cmm. Trza by było znaleść tokarza i człowieka od spawania aluminium aby wzmocnić blok. Trzeba się mniej więcej orientować w silnikach aby to złożyć do kupy. Fajna sprawa jeśli chodzi o policję i przeglądy, gdyż silnik wygląda tak samo jak maluchowski. Rozebrałem już nawet silnik od malucha, ale projekt staną z powodu braku czasu i funduszy. Może kiedyś...


Zapomniałem dodać że na włoskich stronach są gotowe zestawy do zwiększenia pojemności maluchów do właśnie 800ccm.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez crawcu dnia Pią 22:07, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody
Klubowicz


Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 22:30, 06 Lut 2009 Temat postu:

ciekawy patent Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madd
Administrator-Klubowicz


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 2:27, 07 Lut 2009 Temat postu:

Nie lubie strony deniora i innych tego typu. nie potrafie sie niczego z nich dowiedzieć. wole poczytac z profesjonalnych poradników dot. danej sprawy/modyfikacji.. jakos sie nie moge przekonac do takich 'autorskich' Razz

Crawcu, ile mocy osiągnie taka 800'ka ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crawcu
Przyjaciel Klubu


Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłków

PostWysłany: Sob 13:46, 07 Lut 2009 Temat postu:

Przy prawidłowym wykonaniu bez innych modyfikacji ponad 30 km. A cena to myślę że na używanych częściach to by była niewielka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madd
Administrator-Klubowicz


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 14:09, 07 Lut 2009 Temat postu:

Cytat:
Przy prawidłowym wykonaniu bez innych modyfikacji ponad 30 km.
Ja bym sie w to nie pakował - nie dośc, że zmiany w dowodzie niepotrzebne, to koszt większy... a lepiej pod świateł ruszyc Maluchem 30-paru-konnym z silnikiem Malucha Razz niż po Swapie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu


Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 18:25, 07 Lut 2009 Temat postu:

Popieram madda tyle zachodu zeby uzyskać pare kucy więcej... Nie wiem czy jest co tym bardziej mówisz tu o spawaniu alu etc, a spawanie alu bardzo drogie. Lepiej juz seryjny silnik na innym wałku zrobić. Tyle, że na moje oko taki wydłubany silnik sporo może palić. Kumplowi 650 bardzo dłubanej na kajtkach 20l/100km pali.... No 7-8 przy muskaniu gazu moze palic, ale czy takie coś do tego jest? Więc... Nie wiem czy nie lepiej w 900ccm się ładować podobny efekt a nawet lepszy i myślę że przy podobnych kosztach. No tyle że wtedy dochodzi właśnie przeglad rozszerzony/rzeczoznawca

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jgkrzycho dnia Sob 18:29, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madd
Administrator-Klubowicz


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 18:35, 07 Lut 2009 Temat postu:

Ale chodzi o to - 800ccm nie opłacalne, bo można za podobne siano (mniejsze może nawet) podłubac 652ccm.
No własnie... ale: będzie duuuuuużo paliła (niektóre powyżej 20 potrafią wypić), więc pytanie, czy nie lepiej sie wziąc, za 900ccm? Mocy więcej, a spalanie mniejsze - kusi, to prawda... ale: koszta zrobienia 1.2l (czyli o wiele większej mocy) są niewiele większe, więc z tej strony 903ccm sie nie opłaca pakować Razz

Choć swojego czasu, gdy miałem więcej gotówki sam sie zastanawiałem nad 903ccm Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jgkrzycho
Przyjaciel Klubu


Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 20:04, 07 Lut 2009 Temat postu:

Madd czy ja wiem czy niewiele większe? silnik z 900 nie kosztuje 1000zl jak 1,2 bo zapewne oczywiscie mówimy o fiatowskim 1,2. Np 900 dużo łatwiej zarejestrować itp z reszta nie istotne. Co by nie było ja jak się brałem za swapa to nie chciałem się brac za 900 (mimo że pare osób mi proponowało, bo nie wierzyło że 1,2 będzie jeździć), bo wiedziałem że będzie tez bardzo dużo roboty, tyle że wszystkie flansze i łapy gotowe można kupić, ale czy 20koni więcej zrobi z malca jakiś pocisk? Zrobi autko do dynamiczniejszej jazdy niż seria i to tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody
Klubowicz


Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 21:07, 07 Lut 2009 Temat postu:

jak dla mnie to nie ma sensu jednak...wolałbym wsadzic wiecej kasy i miec to 1.2Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crawcu
Przyjaciel Klubu


Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłków

PostWysłany: Nie 14:56, 08 Lut 2009 Temat postu:

Nie wiem jak wam wytłumaczyć, że nie każdy chce mieć swapa. Ja chce mieć samochód troszku mocniejszy ale na bloku i duperelach malucha. Wiem że jest to nieopłacalne i w ogóle zostaje w blokach przy porównywaniu ze swapami, ale ja tak chce i koniec Razz Nie potrafię wytłumaczyć dlaczego 800cmm a nie swap... To jest moje zdanie, moje pieniądze, mój bolec Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madd
Administrator-Klubowicz


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 3113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 15:52, 08 Lut 2009 Temat postu:

Moim zdaniem to kwestia pieniędzy. Mało kto ma na to, żeby wyje... 7 tys na zbudowanie 1.2l np. tyle

Jeżeli miałbym ich naprawdę za dużo, to zrobiłbym sobie 1.2l, a potem myślał o jakichś 800'kach Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
crawcu
Przyjaciel Klubu


Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłków

PostWysłany: Nie 17:52, 08 Lut 2009 Temat postu:

Mając 1,2 po co robić 800? A co do pieniędzy wydaje mi się, że zbudowanie 800ccm będzie tańsze niż zbudowanie swapa. Robiąc 800 robi się tylko silnik a do swapa dochodzą inne rzeczy takie jak łapy flansze itp. Kończąc temat jestem za 800 i nie wmówicie mi innego zdania Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młody
Klubowicz


Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 1046
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 18:32, 08 Lut 2009 Temat postu:

Kto co lubi skoro Crawcu lubi miec dwa gary pod "maska" to nic mu nie zrobimy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tolek
Klubowicz


Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z narnii

PostWysłany: Nie 20:06, 08 Lut 2009 Temat postu:

Ja bym chciał taką 800tkę chociażby dla samego brzmienia Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Street Roulette Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin